czwartek, 13 października 2011

13.10

Cześc,jestem Marcelina,mam dwie ręce dwie nogi,chyba jestem normalna pod względem każdym:) Marzenia,które każdy z nas chciałby móc realizowac na codzień-mój blog właśnie będzie o tym. O marzeniach,które niestety nie zawsze mogą się spełnic,brak funudzy.


1. Ekscytujący zapach od Michaela Korsa. Bardzo luksusowe perfumy o nucie kwiatowej wzmocnione przez lasy i kadzidła egzotyczne,75$

Michael Kors Gold

Michael Kors Gold (clipped to polyvore.com)

2. Futerkowy bezrękawnik w kolorze skóry wielbłąda. Prążkowane wykończenia.Michael Kors 130$

Michael Kors vest

Michael Kors vest (see more fake fur vests)

3. Kilka,związanych razem bransoletek z wygrawerowanym imieniem i nazwiskiem projektanta,150$

Michael Kors bracelet

Michael Kors bracelet (see more engraved jewelry)

11 komentarzy:

  1. powodzenia w prowadzeniu bloga Marcelina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przypuszczam że coś takiego w ogóle nie istnieje. Musiałam po prostu zareklamować produkt z jak najlepszej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo! :) właśnie mam też wiele opcji, nie tylko młodzieżowe, ale nie ma mi kto robić zdjęć. Zapraszam do obserwowania mojego bloga i może niedługo zobaczyć coś dla siebie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za komentarz ;)
    ja uwazam ze to genialne polaczenie,ale o to chodzi ze kazdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne imię:-) Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bezrękawinik jest boski ^^ Aż się cieplej od samego patrzenia robi ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoleta wygląda mega stylowo!
    Udanego Bloggowania! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletka jest przepiękna!! bardzo dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kamizelka i bransoletki wyglądają ciekawie. :)
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń